Топ-7 найдорожчих ретро-автомобілів в історії

Класика ніколи не виходить з моди. Поціновувачі олдкарів готові викладати шалені суми коштів, аби бути власником ексклюзивного авто. Рідкісні екземпляри знаходять своїх господарів на аукціонах, де б’ють цінові рекорди, особливо, якщо були випущені малим тиражем. Саме таким солідним автомобілям присвячена наша добірка «Топ-7 найдорожчих ретро-автомобілів в історії».

7 місце: Aston Martin DBR1 (1956) — $ 22,5 млн

Aston Martin DBR1 1956 року потрапив в топ найдорожчих ретро-автомобілів, будучи в 2013 проданим за 22 500 000 доларів. Всього таких машин було п’ять, і саме на цій в різних змаганнях брали участь легенди автоспорту Керолл Шелбі, Стірлінг Мосс і Джек Бребем.

Ретро-автомобіль обладнаний рядним мотором з 6 циліндрами, робочим об’ємом 3 літри. Завдяки модифікаціям, що підвищує конкурентоспроможність в змаганнях, потужність мотора доведена зі штатних 240 до 300 к.с.

hype-ru-440a49e69c-zpjJR0Mu93D9cNH637bJ0

 

6 місце: Ferrari 275 GTB / C Speciale (1964) — $ 26,5 млн

Ferrari 275 GTB / C Speciale — один з перших автомобілів італійського виробника, випущених для «громадського» застосування, а не для гонок. Ця модель 1964 року існує всього в трьох примірниках. Тому немає нічого дивного в тому, що в 2014 один з них був проданий на аукціоні за суму майже $ 26 500 000 і зайняв місце в рейтингу найдорожчих ретро-автомобілів.

Під капотом Ferrari 275 GTB / C Speciale розміщений мотор V12 з робочим об’ємом 3,3 літра. Його потужність становить 320 «коней», що дозволяє спорткару розганяти до сотні за 6 секунд. Максимальна швидкість цього ретро-автомобіля складає вражаючі 300 км/год.

hype-ru-1023547885-GegOnVzTKveXhpH1KyXVV

 

5 місце: Ferrari 275 GTB / 4 S NART Spider (1967) — $ 27,5 млн

Ferrari 275 GTB / 4 S NART Spider — модифікація знаменитої моделі спорткара для Північної Америки, свого часу не отримала популярності в США. Незважаючи на випуск всього 10 екземплярів, в 60-х за машиною не шикувалися черги, і деякі екземпляри були продані нижче розрахункової вартості. Але майже через півстоліття, в 2015, за одну таку машину колекціонер виклав $ 27 500 000.

Мотор Ferrari 275 GTB / 4 S NART Spider має конфігурацію V12 і обсяг 3,3 літра. Його потужність сягала 300 к.с., а крутний момент — 314 Нм. Вперше в історії «Феррарі» в машині використана трансмісія з компонуванням Transaxle. Мотор спорткара знаходиться спереду, в той час як КПП і диференціал з’єднані в загальний вузол і розташовані ззаду.

hype-ru-6f965e8418-D18xrNxs68xmuEHepP69

 

4 місце: Ferrari 290 Mille Miglia (1956) — $ 28 млн

Четвертий серед найдорожчих класичних автомобілів в історії — Ferrari 290 MM 1956 року. Спорткар, на якому легендарний гонщик Хуан Мануель Фанхіо в 1956 році брав участь в змаганнях Mille Miglia, в 2015 пішов з молотка за $ 28 050 000.

«Феррарі» 290 MM оснащений потужним 3,5 літровим мотором V12, що видає 320 к.с. і розганяє машину до 280 км/год. До 100 км/год цей спорткар розганяється за 4,8 секунди.

hype-ru-729a1288ec-7N0RD0Mtmb5mHgH65zVmB

 

3 місце: Mercedes-Benz W196 (1954) — $ 30 млн

Mercedes-Benz W196, випущений в 1954 році. Спорткар, на якому згаданий вище Хуан Мануель Фанхіо вигравав Гран-прі Швейцарії, в 2013 році продали майже за $30 млн. Автомобіль спеціально зберегли в тому стані, в якому він брав участь в змаганнях, не піддаючи реставрації.

Спорткар обладнаний рядним 8-циліндровим мотором на 2,5 літра, що розвиває до 290 к.с. Це видатний показник для технологій 50-х, що дозволяє досягти настільки ж феноменальною швидкості 300 км / ч. Всього в 1954-55 роках було випущено 15 екземплярів Mercedes-Benz W196, в кузовах трьох типів.

hype-ru-mb-01-2000-w8jAXLOC23ZgcRH3pYMXp

 

2 місце: Ferrari 335 S Spider Scaglietti (1957) — $ 35 млн

Другий за вартістю ретро-автомобіль в історії — Ferrari 335 S 1957 року випуску. Цей унікальний спорткар був випущений всього в 4 примірниках і використовувався в гоночних змаганнях. Автомобіль, за кермом якого свого часу ганяли легенди автоспорту Вольфганг фон Трипс, Стірлінг Мосс і Майк Хортон, в 2016 році був проданий за ціною близько 35 млн в доларовому еквіваленті. З чуток, покупцем став Ліонель Мессі, але сам футболіст цю інформацію не коментував.

«Феррарі» 335 S обладнаний мотором V12 на 4 літри, що розвиває потужність 390 к.с. Він розганяє автомобіль до максимальної швидкості близько 300 км/год. В ході гонок «24 години Ле-Мана» цей спорткар зумів пройти дистанцію з середньою швидкістю понад 200 км/год.

hype-ru-ferarri-33-NjLY3AlfR5GDcOHn12gY9

 

1 місце: Ferrari 250 GTO (1962) — $ 70 млн

Найдорожчий ретро-автомобіль в історії, станом на 2019 рік, — Ferrari 250 GTO серії 1962 року. Було випущено всього 39 таких машин. Модель кілька разів била світові рекорди вартості, продаючись за 35, 38, 48, 52 млн доларів. Минулого літа її ціна сягала вражаючого показника в $ 70 000 000. Саме за таку суму придбав один з примірників авто американський колекціонер, який не побажав афішувати себе.

«Феррарі» 250 GTO оснащувався трилітровим мотором V12, що розвиває 300 к.с. потужності і 294 Нм крутного моменту. Він комплектувався 5-ступінчастою механічною КПП. Автомобіль розганяється до сотні за 6 секунд, а його максимальна швидкість досягає 280 км / ч.

hype-ru-1806061950-3j0wDxwcE8p4c2HrBOgK8

 

У Топ-7 безперечно лідирує італійський виробник. Більшість найдорожчих моделей олдкарів — це «Ferrari». Однак варто враховувати, що в добірку увійшли лише ті авто, які були продані в ході афішованих заходів. Не виключено, що бували випадки купівлі ще дорожчих авто, що пройшли в обстановці секретності. Однак про них історія замовчує.

В тему

Discussion about this post