Топ-5 нових бізнес-ідей, які стали успішні за кордоном

Диктуючи свої умови попиту, український ринок стає відкритим для багатьох цікавих бізнес-ідей. Не варто перекладати свої невдачі на законодавство, податки та відсутність базового капіталу. Успіх бізнесу приходить з інноваціями, якісним сервісом та прагненням зробити щось краще, нове та потрібне! Якщо ж вигадати щось цікаве одразу не виходить, можна скористатися досвідом західних колег.

Топ-5 нових бізнес-ідей, які увінчались успіхом за кордоном:

  1. Велокафе. «МакАвто» – Макдональдс, який обслуговує клієнтів прямо в машині. Аналогічний бізнес, розрахований для велосипедистів, з’явився нещодавно в Цюріху. Людина може приїхати в кафе і випити кави/поїсти, не встаючи з велосипеда, який «паркується» прямо на території кафе, безпосередньо за столиком.
  2. Незвичайний вендинг. Автомати з продажу кави, газованої води і шоколаду давно вже користуються популярністю. Німецькі підприємці пішли далі — вони встановили на вокзалах великих міст вендингові автомати з сонцезахисними окулярами, рушниками та іншими речами, які часто забувають мандрівники.

Така ідея може прижитися в будь-якій країні, адже люди проводять на вокзалах багато часу і охоче витрачають там гроші. Тим більше, якщо вірити статистиці, кількість подорожуючих українців зростає з кожним роком.

Ще один незвичайний вендинговий автомат торгує … наборами ролів! Японська кухня користується великою популярністю, але замовити роли в Україні можна лише в кафе і суші-барах. А ось в Європі вже функціонують спеціальні автомати з продажу ролів.

  1. Селфі-дзеркало. Селфі — справжній тренд останніх років. Щоб не з’являтися в кадрі з витягнутою рукою, вже були винайдені спеціальні «селфі-палки», але французи вигадали краще і розробили спеціальне дзеркало для селфі — Pixglass. Після установки спеціального додатка на смартфоні, вам більше не доведеться вибирати позу для фото — дзеркало саме зробить Селфі і відправить його на ваш смартфон, а ваші руки при цьому можуть перебувати де завгодно.

Важко сказати, наскільки популярною може бути це ідея — швидше за все, дзеркало можуть купити справжні фанати Селфі, яким не шкода заплатити за таку річ заради свого улюбленого захоплення. А крім того, велике селфі-дзеркало можна надавати оренду на різні заходи.

  1. Ресторан, який рахує калорії. Багато людей піклуються про свою фігуру, тому деякі ресторани вказують не тільки вагу і ціну кожної страви, але і кількість калорій. Але власники одного з Швейцарських ресторанів пішли ще далі: вони вказують кількість спожитих калорій і жирів не тільки в меню, але і на рахунку. Перевага такої бізнес-ідеї в її простоті. Потрібно лише вбити в систему калорійність страв і додати одну строку на рахунку. Люди, які стежать за своєю формою, напевно не обійдуть такий ресторан своєю увагою.
  2. Тури для сліпих та зі слабким зором туристів. За статистикою, 8% населення України мають дуже слабкий зір, та їх кількість зростає з кожним роком. Екскурсійні послуги для людей з обмеженими можливостями — вагомий сектор в сучасній туристичній галузі. Проте, люди зі слабким зором не можуть на 100% насолодитися поїздкою. Цікава ідея прийшла в голову власнику туристичного агентства Амару Латіфа, який теж має проблеми із зором — він став організовувати спеціальні тури для сліпих. В ході підготовки туру створюються змішані групи, де зрячі туристи допомагали сліпим відчути всю красу відвідуваних місць.

Створення умов для людей з обмеженими можливостями — дуже популярний вид бізнесу і напрямок соціальної політики на Заході. Швидше за все, скоро ця мода дійде і до нас.

Матеріал підготовлено Людмилою Сорочук

В тему

Discussion about this post