В Україні стартували Шедеври Cannes Lions 2018   

 

 

4 грудня в оновленому кінотеатрі Мультиплекс в ТРЦ «Комод» відбувся допрем’єрний показ Шедеврів Cannes Lions 2018. Обрана локація підібрана не випадково — вона підкреслює вагомість креативних підходів у сучасному бізнес-середовищі.

Шедеври Cannes Lions це унікальна підбірка найяскравіших креативних рішень від найкращих креативних творців світу. Вражаючі ідеї та майстерне виконання, кінематографічні експерименти це те, що відрізняє ці роботи від пересічних роликів, і радше прирівнює їх до витворів мистецтва.Ми захоплюємося та надихаємося цими шедеврами, ділимося своїми враження від побаченого з друзями та колегами.
Чи можна створювати контент такого рівня в Україні? Це питання піднялось у рамках панельної дискусії, яка відкривала показ.

ARVI0344

Офіційний представник Cannes Lions в Україні, Костянтин Кузнєцов, висловив свої гіпотези стосовно розвитку креативних індустрій в Україні:

«Креативність не може розвиватися у вакуумі. Для того, щоб створювати по-справжньому шедевральні роботи, потрібно вчитися у кращих, і черпати натхнення зі зразків світового мистецтва: образотворчого, театрального, музичного. Світ змінюється, сьогодні аудиторія вже не просто споживає рекламу, а починає перебирати нею. І ми заохочуємо українського глядача бути вибагливим до якості  контенту. Ми впевнені, що справжні шедеври виникають на стику креативних індустрій. Саме цей месидж Представництво передає серією заходів у рамках Днів креативності в Україні. Підсумки ж підіб’ємо під час ІV Форуму креативних індустрій, що відбудеться у вересні 2019 року”.

 

Наразі серед тригодинної підбірки найкращих зразків світового креативу, українські роботи фактично не зустрічаються. Хоча деякі знімалися в Україні і були створені за допомоги українських продакшн-компаній. Гордістю українського креативного середовища є два здобутих Каннських Лева: за проект Witness Українського кризового медіацентру (2017)  та брендинг Євробачення 2017, розроблений агенціями Banda та Republique (2018). Тож тенденція розвитку спостерігається і набирає обертів.

ARVI0410

Віталій Писаренко, Генеральний директор мережі кінотеатрів Multiplex поділився своїми думками стосовно різноманітності контенту для українського глядача.

“Cannes Lions вже другий рік поспіль проходить в мережі кінотеатрів Multiplex. Для нас дуже важливо надавати нашим глядачам альтернативний контент, розширюючи горизонти кінотеатру і надихаючи нашу публіку. У звичному режимі фестиваль тривати від 5 до 7 днів, для українських глядачів буде ексклюзивна можливість побачити все в один день. Вже 8,9,11,12 грудня в Києві, Львові, Харкові, Дніпрі, Кривому Розі, Луцьку пройдуть тригодинні покази міжнародного фестивалю креативності. Будемо раді бачити всіх в Multiplex на святі креативу”.

 

Отже, спільними зусиллями креаторів, що завжди прагнуть саморозвитку та аудиторії, яка формує попит на якісні роботи, ми розвиваємо наше креативне середовище.

Долучайтеся до позитивних змін — надихайтеся шедеврами Cannes Lions у своєму місті.

 

Квитки на сайті multiplex.ua та у касах кінотеатрів.

8 грудня, 19:00 — прем’єра, Lavina Mall

9 грудня, 19:00 — Київ (ТРЦ «SkyMall», ТРЦ «Проспект»)

11 грудня, 19:00 — Львів

11 грудня, 19:00 — Харків

12 грудня, 19:00 — Кривий Ріг,

12 грудня, 19:00 — Дніпро,

12 грудня, 19:00 — Луцьк

 

Інформаційна довідка:

 

Організаторами показів виступають Офіційне представництво Cannes Lions в Україні та мережа кінотеатрів Multiplex.

 

Представництво Cannes Lions в Україні з 2006 року працює над популяризацією новітніх досягнень і найбільш значущих робіт в області креативних індустрій, а також допомагає українським компаніям достойно представлятися на міжнародній сцені в рамках фестивалю креативності Cannes Lions.

Детальніше із діяльністю Предствавництва можна ознайомитися на сайті creativitydays.in.ua.

 

Cannes Lions – головна подія і найбільш престижна нагорода сегменту креативних індустрій. Саме на цьому міжнародному фестивалі відзначаються проривні, нестандартні ідеї, підходи і технології, які задають тенденції в розвитку  культури, бізнесу і суспільства. Нагорода фестивалю – «Оскар» в світі креативних індустрій. Фестиваль проходить з 1954 року і протягом 65 років саме тут збираються успішні бренди і найбільш креативні люди, щоб познайомитися, поділитися знаннями і продемонструвати силу і ефективність креативного підходу у всіх сферах діяльності.

 

Компанія «Мультиплекс-Холдинг» мережа багатозальних кінотеатрів, заснована в 2003 році. З 2009-го року «Мультиплекс-Холдинг» зайняв провідні позиції на кінотеатральному ринку України. Компанія експлуатує 23 багатозальні кінотеатри в наступних містах: Київ, Дніпро, Запоріжжя, Миколаїв, Херсон, Харків, Хмельницький, Житомир, Кривий Ріг, Маріуполь, Чернігів, Львів, Полтава, Луцьк, Черкаси. «Мультиплекс-Холдинг» є лідером на ринку України з часткою ринку кінопрокату 35%. Сайт мережі кінотеатрів MULTIPLEX: www.multiplex.ua.

 

Генеральний інфо-партнер: Liga.net

 

За підтримки:

Business Radio Group (радіо Business, DJ FM), MRM (Media Resource Management), DCU (Digital Cinema Ukraine), Pepci.

 

В тему

Discussion about this post