Андрогінна мода – маркетинг чи прикмета часу?

Будемо відверті — щось подібне вже було.

Згадайте 20-ті роки минулого століття — Коко Шанель і Марлен Дітріх носили брючні костюми, доповнюючи образ циліндром, тростиною й сигарою, та епатуя громадськість нарочито чоловічим силуетом. Крім того, що тоді це був виклик засадам, він також підкріплювався практичністю — жінці в штанах було явно зручніше жити в своєму часі.

 

Разом зі зміною соціальних ролей сталася зміна гардеробу.

На сучасну тенденцію до розмивання гендерних кордонів в одязі також можна подивитися з цього боку — все менше чисто «чоловічих» і «жіночих» сфер у всьому, включаючи моду. В масштабах країн від слів про свободу і рівність масово переходять до справи, скасовуючи заборони і обмеження. Рівень скандалу набула вимога жінок не вбачати в них сексуальний об’єкт.

Так, сьогодні андрогінна мода ситуативно виправдана. І це не забули помітити і обернути собі на користь представники мас маркету, випустивши лінії «позагендерного», а на ділі — мішкуватого чоловічого одягу. Адже безформну, практично безрозмірну річ легше шити і простіше продавати — вона однаково «дивно» сидить на будь-якій фігурі. Але ж так і задумано!.. І красива ідея, як часто буває, розбивається об скелю реалізації.

Але ж «безстатевий» піджак можна естетично посадити на фігуру, не зазіхаючи на його мускулінність. І сорочка-унісекс може бути об’ємною, але не гротескною. І штани можуть не підкреслювати стегна, але гарно сидіти на них.

Смак ніхто не відміняв і здоровий глузд, як і раніше, актуальний.

І, до речі, контраст грубих форм і ніжної, тендітної краси може бути вельми еротичним, чи не так?

Великий вибір як «мускулінних», так і дуже жіночних речей ви знайдете у шоу-румі бренду SEREBROVA у Києві на Симона Петлюри, 12а.

Запис на відвідування за телефоном: 096 237 75 58

 

В тему

Discussion about this post