Instagram тестує власну платіжну систему

Команда Instagram додала функцію власних платежів для свого додатку у деяких користувачів.

Нова функція дозволяє реєструвати кредитну карту як частину профілю, налаштовувати PIN-код, а потім починати купувати речі, не покидаючи Instagram.

Одним з перших нову функцію зауважив читач TechCrunch Геннадій Окрін. Прес-секретар Instagram підтвердив журналістам, що платежі для бронювання квитків, а також для оплати в ресторанах або салонах з’явилися, але поки – для обмеженої кількості партнерів сервісу.

Instagram тестує власну платіжну систему - фото 245222

Instagram тестує власну платіжну систему

Зокрема, опція доступна для сервісу для пошуку та бронювання столиків в ресторанах Resy. Умови обслуговування показують, що правила Instagram Payments нагадують правила платежів Facebook.

Журналісти TechCrunch впевнені, що нововведення стане серйозним стимулом для рекламодавців вкладати більше коштів в рекламу на майданчику. Крім того, Instagram Payments може змусити користувачів здійснювати більше спонтанних покупок.

Компанія обіцяла подібну можливість ще в березні 2017 року, але лише зараз почала впровадження. Відзначимо, що Instagram – не єдиний сервіс, команда якого планує розвивати онлайн-платежі. У лютому Snapchat приступив до тестування власних платежів і функцій перевірки.

В тему

Discussion about this post